torsdag 28 januari 2010

Snöstorm

Skulle åkt till gymmet igår för att träna, men pga ovädret så hoppade jag över det. Däremot tog jag på mig vinterkläderna och promenerade till Vallberga och hälsade på Ida o Liam. Som Liam har växt =) Det var lugnt att gå dit trots snö och blåst, men på hemvägen hade gångbanan blåst igen så största delen gick jag i ca 20cm snö jobbigt! Dessutom så kändes snön mer som hagel som piskade mot kinden.. Men hem kom jag tillslut. Kan ju tilllägga att jag sov gott efter omgången med snön ;)

Nu ska jag iväg med jobbet på utbildning, jag ska köra till Halmstad. När utbildningen är klar ska jag köra hem kollegorna (Laholm) + byta till min egna bli (kör kommunens bil till utbildningen). Sen ska jag köra vägen upp till Halmstad igen för att hämta upp mamma, sen ska vi vidare till frissan i Slöinge. Hoppas verkligen att vägarna är fina, för idag blir det många mil..
Dags att sätta fart så jag inte blir sen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida