måndag 3 maj 2010

Trädgårds helg

Jaha var ska jag börja..?
I helgen har vi hjälpt Lisa och Kim med att bygga en fågel bur som de ska ha utomhus. På lördagen var det regn och rusk, men på söndagen var det strålande sol, jag brännde mig till och med på näsan för solen var så stark. Jag och Lisa grävde en rabatt och planterade en massa blommor, lite blev över som jag fick, så idag har jag planterat blommor oxå =)
Jag har ven lukat rabatterna och klippt gräset. Ja just det, jag har hunnit med att träna på gymmet en sväng i dag oxå, men även hälsat på min Henrik på sjukhuset. Lät inget vidare att ha hål på lungan..men han var ganska så pigg när jag var där. Hoppas det läker ihop snabbt för så mycket godis som han har fått behöver han nog snarast börja träna igen. Annars kommer ham att rulla från sjukhuset, hihi

Nu börjar Hollywood fruar, bäst att kolla =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida